El Fòrum Recursos Humans de Foment del Treball, que compte amb el patrocini de Randstad, ha celebrat la 7a edició de la Festa de la Primavera, la cita anual dels professionals en la gestió de persones, sota el lema: ‘Fent bategar la nostra marca’. En el marc de la terrassa de l’Hotel Duquesa de Cardona, la presidenta del Fòrum, Sílvia Forés, ha donat el tret de sortida a l’acte: “Amb aquesta edició volem conèixer les claus de com els responsables de Persones podeu ser més seductors”.
La vicepresidenta de Foment del Treball, Mar Alarcón, ha remarcat l’aposta indispensable de la patronal pel Fòrum RH com a punt de trobada de referència entre professionals i directius interessats en la gestió de persones: “Sou els que feu bategar els cors de l’equip humà de les companyies. Els Chief Hapiness Officer com jo us anomeno, els qui vetlleu per la felicitat de les persones”.
A continuació, una taula d’experts ha compartit les seves respectives experiències per interrelacionar Màrqueting i Persones com a duo perfecte per fidelitzar i atraure l’equip humà. “Perquè la nostra marca és més que un simple logotip o un eslògan encomanadís. És la suma de les nostres accions, valors i experiències compartides. Estem decidits a generar un impacte significatiu en l’experiència de les persones que treballen en les nostres companyies, però en aquesta recerca per crear un sentit d’orgull de pertinença a la marca, sovint ens sentim desemparats”, ha explicat el Head of Digital Transformation Laboratoris Gebro Pharma, Ricard Castellet, Meeting Leader de la taula, que ha comptat amb la participació de la Head of Talent Acquisition & People Marketing
Lidl Espanya, Eva Ortega; el director de Talent de Randstad Espanya, Javier Martín; la responsable de Formació de DKV Seguros, Beatriz Aguadon; i la directora de Comunicació Interna, Desenvolupament i Atenció al Personal de l’Ajuntament de Barcelona, Maria Rodríguez.
El director nacional de Public Affairs de Randstad Espanya, Daniel Lorenzo, ha tancat la trobada llençant una profunda reflexió pel col·lectiu: “Hem de ser coherents amb la proposta de valor que fem als empleats i mantenir aquesta coherència en tot el jorney employer. Fer empreses més humanes que aporten, aquest és el valor diferencial”.
Comments are closed.