julio, 2021
INSCRÍBETE A LA ACTIVIDAD
Reservas cerradas
¿No puedes asistir al evento?Cambiar mi reserva
Horario
5 (Lunes) 8:00 - 9 (Viernes) 23:59
Lugar
Rússia
Detalles del evento
Detalles del evento
Per què el Japó?
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d’habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Les exportacions catalanes al Japó representen el 32,5% de les exportacions de l’Estat espanyol al país. Han assolit els 884,2 milions d’euros el 2019, un 4,2% més que l’any anterior (la xifra més alta de la sèrie històrica). Entre els principals productes que Catalunya ven al Japó hi ha la carn de porc (31,3%), els vehicles (26,1%) i productes químics orgànics (7,6%).
Sectors de major interès
El Japó és una de les economies asiàtiques més destacades on, l’any 2019, 2.654 empreses catalanes hi van exportar els seus productes. Un país que presenta bones oportunitats de negoci en àmbits com els següents:
- Alimentació i sector gurmet
- Noves tecnologies i solucions per a reciclatges de plàstics
- El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futur
- Necessitat de transformar-se digitalment
- Vi, cava i aperitius
- Ciències de la vida, assistència sanitària i biotecnologia
Sobre la missió
Prepararà l’agenda l’Oficina Exterior de Catalunya (ACCIÓ) a Tòquio
• L’Agenda de reunions de negocis: ofereix a les empreses participants una sèrie d’entrevistes individuals amb potencials socis, clients o entitats locals. Els contactes es trien en funció de les necessitats i objectius establerts conjuntament per l’empresa sol·licitant de l’servei.
• Les reunions se celebraran virtualment mitjançant les plataformes més usades al país.
• Quant a el contingut de l’informe de l’Agenda de reunions inclourà el següent:
a. La relació d’entrevistes concertades, amb informació rellevant de cada un dels contactes.
b. Una nota de mercat sobre el producte o servei ofert per l’empresa al país objectiu.
c. Informació pràctica sobre el país per facilitar la preparació de la visita presencial a el futur.
Cost
• Cost de l’agenda: 600 Euros + IVA
• Inscripció: 200 Euros + IVA
Més informació
sramirez@foment.com
Ficha d'Inscripció JAPÓ 2021
https://www.foment.com/wp-content/uploads/2021/03/Ficha-Inscripción-JAPON_virtual_2021.doc
Organizador
Internacionalinternacional@foment.com
Comments are closed.